Reis stress: Was ik maar bij moeder thuisgebleven - Reisverslag uit Olympiakí Aktí, Griekenland van Niek Kaag - WaarBenJij.nu Reis stress: Was ik maar bij moeder thuisgebleven - Reisverslag uit Olympiakí Aktí, Griekenland van Niek Kaag - WaarBenJij.nu

Reis stress: Was ik maar bij moeder thuisgebleven

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

28 April 2014 | Griekenland, Olympiakí Aktí

dat was me een dagje wel.
Nu weten we al een half jaar dat we 28 april om 11.45 uur naar Greece vertrekken en nog zijn we bijna te laat.
Zoals vaker te laat betrokken, veel langzaam rijdend verkeer in België, besproken parkeerplaats vol dan met shuttlebus naar andere plek, koffers die te vol zijn waardoor we 5 kg moeten lozen/verplaatsen........ Heel snel het meegebrachte brood en drinken wegwerken en dan 13 min voor vertrek z'n beetje als laatste in het vliegtuig aankomen...... Dit wil ik niet meer zei de half overspannen vader die bijna de reis in het water zag vallen....
Maar toen zag ie veel parallel met de eerdere reis via Charleroi met de collega's Danielle, Myrthe, Nanneke en Sam.
Daar gebeurde nl. precies hetzelfde: teveel gewicht in koffer, parking konden we niet vinden dus hup weer 100 euro er tegen t hebben gesmeten en ook wat druk verkeer..... Waar zou het nu aan liggen....
De vlucht ging verder ok en ik vond het mooi om voor het eerst met ons vijven in een plane te zitten. Dat we super verwend zijn kun je dan ook niet zeggen....

Maar ik ben er nog niet het ergste komt nog.
Veel tijd besteed aan de voorbereidingen maar toch dreigde het vanmiddag helemaal mis te gaan.
De creditcardautorisatie met een duur woord werkte niet.
En de mannen van het autoverhuurbedrijf waren niet te vermurwen.
Hoe kon dat nu en ze wezen naar MasterCard daar zou iets niet kloppen. Ik de ING gebeld er stond ruim voldoende saldo op de creditcardrekening zo zal ik deze maar noemen.
En daar zaten we dan in een patstelling.... Geen auto...geen creditsaldo geen reis.....
Ik begon maar wat te geinen en te praten over hoe belangrijk deze reis wel was ivm ons 25jarig huwelijksfeest etc....
En toen begon de Griek weer minuten lang te bellen en plotseling was het wel ok...... Erg vreemd ook al omdat autorisatie al bij boeking was uitgevoerd.....

Goed we kregen een mooie Ford Mondeo sedan met veel ruimte en we zijn in de stromende regen gaan rijden vanuit Thessaloniki.
Buiten de tolwegen om zijn de wegen slecht er lijkt al jaren geen onderhoud uitgevoerd.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Man van Vader van 3 Reinout, Lizelotte en Marijne

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 4904

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 11 Mei 2014

Griekenland ontdekken....

Landen bezocht: