Pannenkoeken - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Niek Kaag - WaarBenJij.nu Pannenkoeken - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Niek Kaag - WaarBenJij.nu

Pannenkoeken

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

27 April 2014 | Nederland, Middelburg

Vandaag is het begin er.
We hebben ons rustig kunnen voorbereiden en gaan zeker niet overhaast weg. Dat waren we gewend maar zijn we niet meer van plan....
Loes en Floor hebben we naar Villa Hondegem in Grijpskerke gebracht: gelukkig zijn ze samen want ze wonen tegenover bloeddorstige andere viervoeters, hoop dat ze niet worden opgegeten...... Wij hebben met z'n vijfjes lekker gesmuld in Oostkapelle. De Griekse pannenkoek maar niet genomen!

We zijn er klaar voor. Bepakt en wel. 5 mobiele telefoons, 2 Ipads een Asus Transformer met maar liefst ruim tienduizend boeken.......
Druk programma de eerste week. Greece en sneltreinvaart als Chinezen....

• 28 April 2014 - 07:33

Nicole:

ben benieuwd naar je volgende verslag!

• 28 April 2014 - 09:36

Gerrie:

Mooie tijd met elkaar.... en hoop dat er tijd overblijft voor al die boeken :-)
    Ik ben benieuwd naar t (voor mij) wat onbekendere Griekenland.